آگهي تجدید مناقصه عمومي يك مرحله اي / شماره مناقصه (32-97)
کد مطلب: 1887
تعداد بازدید: 441
1397-12-04

شركت گاز استان قزوين

آگهي تجدید مناقصه عمومي يك مرحله اي / شماره مناقصه (32-97)

بدينوسيله شركت گاز استان قزوين در نظر دارد انجام پروژه اي را طبق مشخصات و شرايط كلي ذيل از طريق مناقصه عمومي یک مرحله ای و پس از ارزيابي كيفي به پيمانكار واجد شرايط واگذار نمايد :

1- نام و نشاني دستگاه مناقصه گزار: شركت گاز استان قزوين به نشاني قزوين- خيابان نواب شمالي- مجتمع ادارات.

2- موضوع مناقصه : تهيه تجهيزات و مصالح اختصاصي عهده پيمانكار و اجراي عمليات گازرساني به روستاهای توابع الموت شرقی(خشکچال-توان-مسعود آباد (گازرخان)- لامان-مینودشت (شترخان))

شامل : 1 - لوله گذاري شبكه پلي اتيلن به اقطار 63، 90، 125 و 160 ميلي متر به متراژ 20950 متر  2 - لوله گذاري شبكه فولادي و خط تغذيه به اقطار 2 و  4 اينچ به متراژ  5624 متر  3- ساخت و نصب 750 عدد انشعاب 4 – یک مورد ایستگاه تقليل فشار  (TBS) به ظرفيت 2500 متر مكعب بر ساعت  5- احداث عمليات جاده سرويس به متراژ 500 متر

3- محل ارائه خدمات و مدت اجراي موضوع مناقصه:در سطح شهرستان قزوين -  به مدت 500 روز تقويمي

4- مبناي برآورد :فهرست بهای سازمان برنامه و بودجه سال 97 و فهرست بهاء نفت و گاز سال 97.

5- استاندارد اجراي كار: مطابق مشخصات فني، پكيج ارائه شده از سوي دستگاه مناقصه گزار و استانداردهاي شركت ملي گاز ايران.

6- نام و نشاني نماينده كارفرما: رييس امور مهندسي و اجراي طرحهاي شركت گاز استان قزوين واقع در نشاني دستگاه مناقصه گزار.

7- شرايط مناقصه گران:

1-7 : داشتن شخصيت حقوقي

2-7 : داشتن گواهينامه صلاحيت پيمانكاري معتبر با رتبه 5 يا بالاتر در رشته تاسيسات و تجهيزات و یا داشتن گواهينامه صلاحيت پيمانكاري معتبر با رتبه  5 يا بالاتر در رشته نفت و گاز از سازمان مديريت و برنامه ريزي كشور (سازمان برنامه و بودجه كشور).

3-7 : ارایه تصویر گواهینامه ایمنی کار از اداره كل تعاون، کار و رفاه اجتماعی

4-7 : توانايي ارائه انواع ضمانت نامه ها طبق ضوابط كارفرما.   

5-7 : داشتن ظرفیت آزاد ارجاع کار حداقل معادل مبلغ 47.000.000.000 ریال در یکی از رشته های ذکر شده در بند 2-7 .

6-7 : ارایه آخرين صورت هاي مالي حسابرسي شده بر اساس آیین نامه راهکارهای افزایش ضمانت اجرایی و تقویت حسابرسی به شمار26510/ت39039ک مورخ 09/02/88 وزیران محترم عضو کمیسیون اقتصاد و اطلاعیه های بعدی آن.

8- قيمت اسناد مناقصه و نحوه واريز وجه نقد: مبلغ 500.000 ريال به حساب بانكي ذيل به نام شركت گاز استان قزوين به شناسه ملي 10101891762 پرداخت گردد:

رديف

نام بانك و شعبه

شماره حساب

شماره شبا

1

ملي/ نواب شمالي قزوين

2174633204008

(شبا70170000002174633204008  4IR)

9- نوع و مبلغ تضميـن شركت در مناقصـه: طبق مصوبه شماره 123402/ت 50659 ﻫ مور خ 22/09/1394 هيأت وزيران بهمبلغ 2.350.000.000 ريال به شرح ذیل:

الف- ضمانت نامه بانكي و یا ضمانت نامه های صادره از سوی موسسات اعتباری غیر بانکی که دارای مجوز فعالیت از سوی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران هستند.

ب-  اصل فيش واريز وجه نقد به یکی از حساب های سپرده بانکی مجاز ذکر شده در بند 8 دعوتنامه.

پ- ضمانت نامه صادره توسط موسسات بیمه گر دارای مجوز لازم برای فعالیت و صدور ضمانت نامه از سوی بیمه مرکزی ایران.

ج- اوراق مشارکت بی نام تضمین شده بانک ها و دولت با قابلیت بازخرید قبل از سر رسید (موضوع قانون نحوه انتشار اوراق مشارکت).

چ- وثیقه ملکی معادل هشتاد و پنج درصد ارزش کارشناسی رسمی آن.

تبصره: در صورت ارائه وثيقه ملكي، برای انجام تشريفات قانوني آن با امور حقوقي شركت گاز استان قزوين هماهنگي لازم در خصوص ترهین ملک مورد نظر بصورت سند رهنی در دفاتر رسمی ( ثبت ) صورت پذيرد.

ح- ضمانت نامه های صادره توسط صندوق های ضمانت دولتی که به موجب قانون تاسیس شده یا می شوند و طبق اساسنامه فعالیت می نمایند.

تذکر : متن ضمانتنامه شركت در فرآيند ارجاع كار( شركت در مناقصه) می بایست مطابق کاربرگ شماره (1) آیین نامه تضمین معاملات دولتی به شماره  123402/ت 50659 ﻫ مور خ 22/09/1394 باشد.

10- مدارك مورد نياز جهت دريافت كاربرگ هاي استعلام ارزيابي كيفي و اسناد مناقصه:

1- تقاضاي كتبي دريافت كاربرگ هاي استعلام ارزيابي كيفي و اسناد مناقصه با ذكر موضوع و شماره مناقصه و كدكاربري پايگاه مناقصات. 2- تصوير گواهي نامه صلاحيت پيمانكاري معتبر

توجه: جهت اخذ كد كاربري، لازم است مناقصه گران به پايگاه ملي اطلاع رساني مناقصات ، به نشاني اينترنتي http://iets.mporg.ir  مراجعه نموده و پس از ثبت نام نسبت به اخذ كدكاربري اقدام نمايند.

11- زمان و مهلت دريافت اسناد مناقصه و كاربرگهاي استعلام ارزيابي كيفي:از انتشار آگهي نوبت اول (تاريخ 04/12/97) لغايت پايان وقت اداري روز سه شنبه (ساعت: 16:00) مورخ 07/12/97

12- محل دريافت اسناد مناقصه و كاربرگهاي استعلام ارزيابي كيفي:طبقه سوم دستگاه مناقصه گزار- دفتر امور قراردادها

13- مهلت تكميل و تحويل اسناد مناقصه و كاربرگهاي استعلام ارزيابي كيفي: از تاريخ 08/12/97 لغايت پايان وقت اداري روز سه شنبه (ساعت: 16:00) مورخ 21/12/97

تبصره : تحویل کاربرگ های استعلام ارزیابی کیفی و اسناد مناقصه تا پايان وقت اداري روز سه شنبه (ساعت: 16:00) مورخ 21/12/97 از سوي مناقصه گران الزامي است.

14- محل تحويل اسناد مناقصه و كاربرگهاي استعلام ارزيابي كيفي: طبقه همكف دستگاه مناقصه گزار- دبيرخانه (اتاق6-11)

15- زمان و مكان بازگشايي كاربرگهاي استعلام ارزيابي كيفي: ساعت 8:00 – روز چهارشنبه مورخ 22/12/97 – سالن اجتماعات ساختمان مركزي.

16- زمان و محل بازگشايي پاكات پيشنهاد: زمان گشايش پاكات الف، ب و ج: روز یکشنبه ساعت 10:00 مورخ 26/12/97 ، طبقه اول دستگاه مناقصه گزار- سالن اجتماعات ساختمان مرکزی.

17- محل تامين اعتبار: بند "ق"

تبصره: به این پیمان پیش پرداخت تعلق نخواهد گرفت.

19-قیمتهای پیشنهادی مناقصه گران می بایست متناسب با کالای ساخت داخل با لحاظ کیفیت ارایه گردد.