بدینوسیله توافق نامه سطح خدمات تارنمای شرکت گاز استان قزوین را به اطلاع می رساند:
- در تارنمای شرکت گاز استان قزوین امکان ثبت و پیگیری شکایات شما متقاضیان گرامی از طریق فرم های الکترونیکی موجود در صفحه اصلی تارنما بخش ثبت و پیگیری شکایات فراهم می باشد.
- در تارنمای این شرکت امکان دریافت برخی خدمات الکترونیکی از جمله مشاهده قبوض و چاپ المثنی، ثبت کارکرد کنتور ، درخواست تغییر مشخصات، تغییر شماره همراه و تلفن ثابت را خواهید داشت.
- شما می توانید با سازمان به صورت تمام وقت و در 7 روز هفته و 24 ساعت روز از طریق تلفن های ثابت و همچنین تلفن 194 و سامانه پاسخگویی به شکایات 3194 تماس حاصل نمایید.
- به محض ثبت درخواست، سعی می گردد در کوتاه ترین زمان ممکن نتیجه درخواست با شکایات مطرح شده به متقاضی اعلام گردد.
- اعلام آمادگی جهت شرکت در مناقصه ها و مزایده های شرکت گاز استان قزوین از طریق صفحه اصلی تارنما، بخش مناقصه و مزایده ها انجام می گیرد.
- تارنمای شرکت گاز استان قزوین به صورت تمام وقت در دسترس متقاضیان گرامی بوده و در صورت بروز هرگونه اشکال و نقض فنی، به بازدید کنندگان محترم در همین صفحه اطلاع رسانی خواهد گردید.
- اطلاعات خصوصی تکمیل کنندگان فرم های الکترونیکی، در اختیار عموم قرار نمی گیرد.
|