صفحه اصلی > صفحه اصلی > خبرها > آرشیو اخبار اسلایدر 


نسخه چاپي

مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین:

توسعه دولت الکترونیک با ارایه 27 خدمت به مشترکین در شرکت گاز استان قزوین

مدیر عامل شرکت گاز استان قزوین از ارائه 27 خدمت غیر حضوری به مشترکین استان در دفاتر پیشخوان دولت و میز خدمت الکترونیک خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان قزوین، اسماعیل مفرد بوشهری مدیرعامل این شرکت با اشاره به اینکه ارائه خدمات به صورت غیر حضوری در راستای توسعه دولت الكترونيك، تسريع امور و كاهش مراجعه مردم به اداره هاي دولتي می باشد، گفت: شرکت گاز استان قزوین 27 خدمت خود را به صورت غیر حضوری در دفاتر پیشخوان دولت و در قالب میز خدمت الکترونیک به مشترکین عزیز استان ارائه می دهد.

وی در ادامه افزود : از این تعداد 16 خدمت در دفاتر پیشخوان دولت و 11 خدمت دیگر نیز در قالب میز خدمت الکترونیک صورت می پذیرد.

مفرد بوشهری در پایان، از مشترکین استان خواست با توجه به شیوع ویروس کرونا و لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی در راستای مقابله با شیوع کرونا، با رجوع به سایت شرکت گاز استان قزوین به آدرس nigc-qazvin.ir و از منوهای میز خدمت، خدمات الکترونیک و دفاتر پیشخوان دولت استفاده نموده و تا حد امکان از حضور در ادارات گاز استان خودداری نمایند.

 

 

  • تاریخ درج خبر :
  • 1399/11/29 - ١١:٥٣
  • تاریخ بروز رسانی خبر :
  • تعداد بازدید خبر :
  • 164

خروج




تصاویر منتخب