بسترهای تعاملی شهروندان جهت اعلام نظرات ، پیشنهادات ، انتقادات و شکایات : 1- درگاه اطلاع رسانی شرکت گاز استان قزوین به نشانی : https://www.nigc-qazvin.ir 2- شماره تماس و پست الکترونیکی مدیران و نیز شماره تماس و پست الکترونیکی مسئولین ارائه دهنده خدمت درج شده در میز خدمت الکترونیکی در تارنمای سازمان 3- ارتباط الکترونیکی با مدیر عامل و یا تقاضای الکترونیکی ملاقات با مدیر عامل و ارتباط الکترونیکی یا روابط عمومی شرکت جهت درج طرح و ایده و پیشنهاد ،گزارش، انتقادات ، شکایت 4-نظر سنجی خدمات : ذینفعان از طریق آدرس الکترونیکی زیر ، می توانند نظرات خود را در خصوص دریافت خدمات سازمانی ارائه نمایند. 5-دریافت پیشنهادات وشکایات و انتقادات مردم در رابطه با بهبود ارائه خدمات : ذینفعان از طریق آدرس الکترونیکی زیر ، می توانند پیشنهادات خود را در خصوص کلیه امور ارائه نمایند . پس از بررسی مورد ذکر شده ،توسط کارشناسان پاسخ مناسب داده می شود. دریافت پیشنهادات مردمی در رابطه با بهبود خدمات پیشنهادات جمع آوری شده از طریق لینک فوق ، پس از انجام بررسی های لازم ،چهارشنبه هر هفته در لینک زیر به نمایش گذاشته می شود: لیست پیشنهادات مردمی جمع آوری شده
6-واحدهای سازمانی مکلفند پس از دریافت پیشنهادات و شکایات ،در کوتاه ترین زمان ممکن نسبت به تهیه پاسخ و ارسال آن از طریق سامانه جامع میز خدمت ،اقدام نمایند. مجموع زمان پاسخگویی و ارسال آن به متقاضی نباید بیش از 7 روز کاری به طول بیانجامد. 7-امکان مشاهده ، ارسال نظر ، پیشنهاد ، انتقاد و شکایت از نحوه دریافت خدمت به نحو مقتضی در میز خدمت تار نمای شرکت گاز استان قزوین اطلاع رسانی گردد.
این شرکت در نظر دارد مجموعه مقررات و شرایط استفاده از گاز طبیعی را به مدت 2 هفته به نظر سنجی عموم بگذارد. پس از این مدت مجموعه نظرات و پیشنهادات در این شرکت بررسی و تصمیم لازم اتخاذخواهد شد. خواهشمند است پس از خواندن مجموعه مقررات زیر نظرات و پیشنهادات خود را در فرم نظر سنجی زیر وارد نمایید. مجموعه مقررات و شرایط استفاده از گاز طبیعی نظر سنجی نتایج نظر سنجی مصوبات تخفیف /افزایش گازبهای مشترکین خانگی و عمومی در سیستم مشترکین گاز نظر سنجی نتایج نظر سنجی
9-نظر سنجی تارنمای شرکت گاز استان قزوین : از این طریق می توانند نظرات خودرا در خصوص کیفیت تارنمای شرکت گاز استان قزوین اعلام نمایند. 10-سامانه پیامکی : می توانند از طریق ارسال پیامک به شماره 200003194 با گزینه های زیر خدمات مختلفی را دریافت کنند: |
صفحه اصلی > راهبرد مشارکت مصوب
Aryanic webdesign توسط highportal aryanic