صفحه اصلی > صفحه اصلی > خبرها > آرشیو اخبار شرکت های ستادی 


نسخه چاپي

مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین:

در میز خدمت شرکت گاز استان قزوین بیش از 721 هزار خدمت در سال 99 انجام شد

در راستای طرح تکریم ارباب رجوع و رعایت حقوق شهروندی در سال گذشته بیش از 721 هزارخدمت حضوری و غیر حضوری از طریق میز خدمت شرکت گاز استان قزوین ارائه شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان قزوین؛ اسماعیل مفرد بوشهری مدیرعامل این شرکت با اشاره به مطلب فوق بیان کرد در سال گذشته  719 هزار و 360 خدمت بصورت غیرحضوری و الکترونیکی و یک هزار و 900  خدمت بصورت حضوری انجام شده است.

 

 بوشهری در ادامه افزود در راستای توسعه میز خدمت الکترونیکی و خدمات دهی غیرحضوری به مشتریان سامانه جامع ارتباط با مشتریان از ۵ طریق مختلف شامل : سامانه خدمات الکترونیک با آدرس  es.nigc-qazvin.ir برای مردم به صورت آنلاین و برای دفاتر پیشخوان دولت ، سامانه پیامکی، تلفن گویای ۲۴ ساعته و اپلیکیشن اندروید تلفن همراه و سامانه اینترنتی CRM، اقدام به خدمات دهی غیرحضوری به مشترکین و ارباب رجوع می کند.

 

 

وی با  اشاره به اینکه  در سال گذشته تنها 0/3درصد خدمات میز خدمت این شرکت به صورت حضوری انجام شده و  99/7 درصد از کل خدمات میز خدمت به صورت  غیرحضوری بوده است  افزود این خدمات شامل انتقاد و پیشنهاد تلفنی، ثبت شماره کنتور، ثبت و رسیدگی به شکایات مشترکین، دریافت آخرین قبض، شکایات تلفنی، استعلامات و غیره بوده است.

 

 

شایان ذکر است  این شرکت جهت پاسخگویی به شکایات ، انتقادات و پیشنهادات و تماس با مدیرعامل  یا سایر مدیران از سامانه  crm.nigc-qazvin.ir استفاده می نماید.

 

 

  • تاریخ درج خبر :
  • 1400/03/10 - ١١:٥٠
  • تاریخ بروز رسانی خبر :
  • تعداد بازدید خبر :
  • 136

خروج




تصاویر منتخب