توسعه ارائه خدمات غیر حضوری و الکترونیکی
کد مطلب: 1678
تعداد بازدید: 126
1397-05-29

 

شرکت گاز استان قزوین با توسعه خدمات غیر حضوری و الکترونیکی بدنبال کسب رضایتمندی حداکثری مشترکین گاز می باشد.

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان قزوین ؛ اسماعیل مفرد بوشهری گفت: در راستای طرح تکریم ارباب رجوع و بهبود مستمر روش های ارائه خدمات به مشترکین ، شرکت گاز نسبت به توسعه خدمات غیر حضوری و الکترونیکی اقدام کرده است که امید است این روند به افزایش حداکثری رضایتمندی مشترکین در استان منجر شود.

مدیر عامل شرکت گاز استان قزوین افزود: تلفن گویای شرکت گاز استان با شماره تلفن7-33372465 امکان ارائه خدماتی همچون دریافت کارکرد کنتور ، اعلام آخرین بدهی همراه با شناسه قبض برای پرداخت و اعلام آخرین قبض پرداختی را بدون نیاز به مراجعه حضوری و صرفاً از طریق تماس تلفنی فراهم کرده است.

بوشهری همچنین با اشاره به ارائه 7 خدمت از طریق سایت شرکت گاز استان بیان داشت: ارائه خدماتی همچون درخواست جابجایی کنتور ، درخواست تغییر مشخصات مالک ، درخواست تست کنتور و درخواست جابجایی علمک گاز و... از طریق مراجعه مشترکین به سایت امکان پذیر می باشد و درخواست کنندگان خدمات مذکور نیازی به حضور در امور مشترکین اداره های گاز ندارند.

وی در پایان همچنین با اعلام شماره پیامک 200003194 گفت: مشترکین گاز می توانند با ارسال شماره اشترک خود به شماره پیامکی 200003194 از آخرین قبض صادر شده مطلع شوند و با دریافت شناسه های قبض و پرداخت نسبت به تسویه حساب خود اقدام نمایند.