آگهي مناقصه عمومي يك مرحله اي / شماره مناقصه (97-02)
کد مطلب: 1589
تعداد بازدید: 434
1397-02-11

7

 

شركت گاز استان قزوين

آگهي مناقصه عمومي يك مرحله اي / شماره مناقصه (02-97)

بدينوسيله شركت گاز استان قزوين در نظر دارد انجام پروژه با شرایط و مشخصات كلي ذيل از طريق مناقصه عمومي یک مرحله ای و پس از ارزيابي كيفي به پيمانكار واجد شرايط واگذار نمايد :

1- نام و نشاني دستگاه مناقصه گزار: شركت گاز استان قزوين به نشاني قزوين- خيابان نواب شمالي- مجتمع ادارات.

2- موضوع مناقصه : واگذاری خدمات مدیریت بهره برداری شهرستان آوج (شهرها و روستاهای تابعه)

3- محل ارائه خدمات و مدت اجراي موضوع مناقصه:در سطح شهرستان قزوين -  به مدت 36 ماه تقويمي

4- مبناي برآورد :کارشناسی

5- استاندارد اجراي كار: مطابق مشخصات فني، پكيج ارائه شده از سوي دستگاه مناقصه گزار و استانداردهاي شركت ملي گاز ايران.

6- نام و نشاني نماينده كارفرما: معاون امور بهره برداري شركت گاز استان قزوين واقع در نشاني دستگاه مناقصه گزار.

7- شرايط مناقصه گران:

1-7 : داشتن شخصيت حقوقي

2-7 : داشتن گواهينامه صلاحيت پيمانكاري معتبر با رتبه 5 يا بالاتر در رشته تاسيسات و تجهيزات و یا داشتن گواهينامه صلاحيت پيمانكاري معتبر با رتبه 5 يا بالاتر در رشته نفت و گاز از سازمان مديريت و برنامه ريزي كشور (سازمان برنامه و بودجه كشور).

3-7 : ارایه تصویر گواهینامه ایمنی کار از اداره كل تعاون، کار و رفاه اجتماعی

4-7 : توانايي ارائه انواع ضمانت نامه ها طبق ضوابط كارفرما.   

5-7 : داشتن ظرفیت آزاد ارجاع کار حداقل معادل مبلغ 33.600.000.000 ریال در یکی از رشته های ذکر شده در بند 2-7 .

6-7 : ارایه آخرين صورت هاي مالي حسابرسي شده بر اساس آیین نامه راهکارهای افزایش ضمانت اجرایی و تقویت حسابرسی به شمار26510/ت39039ک مورخ 09/02/88 وزیران محترم عضو کمیسیون اقتصاد و اطلاعیه های بعدی آن.

8- مدارك مورد نياز جهت دريافت كاربرگ هاي استعلام ارزيابي كيفي:

1-تقاضاي كتبي دريافت كاربرگ هاي استعلام ارزيابي كيفي با ذكر موضوع و شماره مناقصه و كدكاربري پايگاه مناقصات. 2-تصوير گواهي نامه صلاحيت پيمانكاري معتبر

توجه: جهت اخذ كد كاربري، لازم است مناقصه گران به پايگاه ملي اطلاع رساني مناقصات ، به نشاني اينترنتي http://iets.mporg.ir  مراجعه نموده و پس از      ثبت نام نسبت به اخذ كدكاربري اقدام نمايند.

9- زمان و مهلت دريافت كاربرگ هاي استعلام ارزيابي كيفي:از انتشار آگهي نوبت اول (تاريخ 10/02/97) لغايت پايان وقت اداري روز سه شنبه        (ساعت: 16:00) مورخ 18/02/97.

10- محل دريافت كاربرگ هاي استعلام ارزيابي كيفي:طبقه سوم دستگاه مناقصه گزار- دفتر امور قراردادها

تبصره 1 : مضافاً مناقصه گران مخير هستند چنانچه آمادگي و امكانات لازم را داشته باشند كاربرگهاي استعلام ارزيابي كيفي را از سايتهاي اينترنتي http://iets.mporg.ir  و http://www.nigc-qazvin.irدريافت و پس از تكميل، تا مهلت اعلام شده در بند 11 به دبيرخانه اين شركت تحويل نمايند.

تبصره 2: مناقصه گران موظف هستند در صورت دريافت كاربرگهاي استعلام ارزيابي كيفي از سايت هاي فوق الذكر، اعلام آمادگي خود را کتباً قبل از پایان وقت اداری (ساعت: 16:00) مورخ 18/02/97 به دبیرخانه شركت گاز استان قزوين تحویل و یا به شماره 33374200 – 028 (دبیرخانه شركت گاز استان قزوين) فاكس نمايند. ارايه اعلام آمادگي تا تاريخ مذكور از سوي مناقصه گران الزامي است.

11- مهلت تكميل و تحويل كاربرگهاي استعلام ارزيابي كيفي: از تاريخ 19/02/97 لغايت پايان وقت اداري روز سه شنبه (ساعت: 16:00) مورخ 01/03/97).

تبصره : تحویل کاربرگ های استعلام ارزیابی کیفی تا پايان وقت اداري روز سه شنبه (ساعت: 16:00) مورخ 01/03/97 از سوي مناقصه گران الزامي است.

12- محل تحويل كاربرگ هاي استعلام ارزيابي كيفي: طبقه همكف دستگاه مناقصه گزار- دبيرخانه (اتاق6-11)

13- زمان و مكان بازگشايي كاربرگهاي استعلام ارزيابي كيفي: ساعت 8:00 – روز چهارشنبه مورخ 02/03/97 – سالن اجتماعات ساختمان مركزي.

* لازم به ذكر است براي مناقصه گراني كه در ارزيابي كيفي امتياز لازم را كسب نمايند، اسناد مناقصه طبق برنامه زمانبندي ذيل ارائه خواهد گرديد.

14- تاريخ دريافت اسناد مناقصه: از تاريخ 06/03/97 لغايت پايان وقت اداري (ساعت 16:00) مورخ 12/03/97

15- محل دريافت اسناد مناقصه: طبقه سوم دستگاه مناقصه گزار- دفتر امور قراردادها

16- مهلت بازگشت پيشنهادات:از تاريخ 13/03/97 لغايت پايان وقت اداري (ساعت 16:00) مورخ 22/03/97

17- محل تحويل اسناد مناقصه: طبقه همكف دستگاه مناقصه گزار- دبيرخانه- اتاق شماره 6-11

18- زمان و محل بازگشايي پاكات پيشنهاد:زمان گشايش پاكات الف، ب و ج : روز چهارشنبه ساعت 10:00 مورخ 23/03/97 ، طبقه سوم دستگاه مناقصه گزار- دفتر مدیرعامل.

19- مبلغ تضمين شركت در فرآیند ارجاع کار: طبق مصوبه شماره 123402/ت 50659 ﻫ مور خ 22/09/1394 هيأت وزيران به مبلغ 1.680.000.000 (یک ميليارد و ششصد و هشتاد ميليون) ريال

20- محل تامين اعتبار: اعتبارات جاري شركت گاز استان قزوين

کاربرگهای استعلام ارزیابی کیفی