آگهي تجدید مناقصه عمومي يك مرحله اي / شماره مناقصه (96-33)
کد مطلب: 1581
تعداد بازدید: 455
1397-01-29

شركت گاز استان قزوين

آگهي تجدید مناقصه عمومي يك مرحله اي / شماره مناقصه (96-33)

بدينوسيله شركت گاز استان قزوين در نظر دارد انجام پروژه با شرایط و مشخصات كلي ذيل از طريق مناقصه عمومي یک مرحله ای و پس از ارزيابي كيفي به روش فشرده به پيمانكار واجد شرايط واگذار نمايد :

1- نام و نشاني دستگاه مناقصه گزار: شركت گاز استان قزوين به نشاني قزوين- خيابان نواب شمالي- مجتمع ادارات.

2- موضوع مناقصه : انجام عمليات بهره برداری، امداد و گازبانی، مشترکین و کنتور خوانی، نصب تجهیزات کنتور و رگولاتور شهرستان قزوين

3- محل ارائه خدمات و مدت اجراي موضوع مناقصه:در سطح شهرستان قزوين - به مدت 365 روز تقويمي

4- مبناي برآورد :کارشناسی

5- استاندارد اجراي كار: مطابق مشخصات فني، پكيج ارائه شده از سوي دستگاه مناقصه گزار و استانداردهاي شركت ملي گاز ايران.

6- نام و نشاني نماينده كارفرما: معاون امور بهره برداري شركت گاز استان قزوين واقع در نشاني دستگاه مناقصه گزار.

7- شرايط مناقصه گران:

1-7 : داشتن شخصيت حقوقي

2-7 : داشتن گواهينامه صلاحيت پيمانكاري معتبر با رتبه 4 يا بالاتر در رشته تاسيسات و تجهيزات و یا داشتن گواهينامه صلاحيت پيمانكاري معتبر با رتبه 5 يا بالاتر در رشته نفت و گاز از سازمان مديريت و برنامه ريزي كشور (سازمان برنامه و بودجه كشور).

3-7 : ارایه تصویر گواهینامه ایمنی کار از اداره كل تعاون، کار و رفاه اجتماعی

4-7 : توانايي ارائه انواع ضمانت نامه ها طبق ضوابط كارفرما.  

5-7 : داشتن ظرفیت آزاد ارجاع کار حداقل معادل مبلغ 54.500.000.000 ریال در یکی از رشته های ذکر شده در بند 2-7 .

6-7 : ارایه آخرين صورت هاي مالي حسابرسي شده بر اساس آیین نامه راهکارهای افزایش ضمانت اجرایی و تقویت حسابرسی به شمار26510/ت39039ک مورخ 09/02/88 وزیران محترم عضو کمیسیون اقتصاد و اطلاعیه های بعدی آن.

8- مدارك مورد نياز جهت دريافت اسناد مناقصه و كاربرگهاي استعلام ارزيابي كيفي :

1- تقاضاي كتبي دريافت اسناد مناقصه و كاربرگ هاي استعلام ارزيابي كيفي با ذكر موضوع و شماره مناقصه و كدكاربري پايگاه مناقصات. 2-تصوير گواهي نامه صلاحيت پيمانكاري معتبر

توجه: جهت اخذ كد كاربري، لازم است مناقصه گران به پايگاه ملي اطلاع رساني مناقصات ، به نشاني اينترنتي http://iets.mporg.ir مراجعه نموده و پس از      ثبت نام نسبت به اخذ كدكاربري اقدام نمايند.

9- زمان و مهلت دريافت اسناد مناقصه و كاربرگهاي استعلام ارزيابي كيفي:از انتشار آگهي نوبت اول (تاريخ 28/01/97) لغايت پايان وقت اداري روز دوشنبه (ساعت: 16:00) مورخ 03/02/97.

10- محل دريافت اسناد مناقصه و كاربرگهاي استعلام ارزيابي كيفي:طبقه سوم دستگاه مناقصه گزار- دفتر امور قراردادها

11- مهلت تكميل و تحويل اسناد مناقصه و كاربرگهاي استعلام ارزيابي كيفي: از تاريخ 04/02/97 لغايت پايان وقت اداري روز سه شنبه (ساعت: 16:00) مورخ 18/02/97.

تبصره : تحویل اسناد مناقصه و کاربرگ های استعلام ارزیابی کیفی تا پايان وقت اداري روز سه شنبه (ساعت: 16:00) مورخ 18/02/97 از سوي مناقصه گران الزامي است.

12- محل تحويل اسناد مناقصه و كاربرگهاي استعلام ارزيابي كيفي: طبقه همكف دستگاه مناقصه گزار- دبيرخانه (اتاق6-11)

13- زمان و مكان بازگشايي كاربرگهاي استعلام ارزيابي كيفي: ساعت 08:00 – روز چهارشنبه مورخ 19/02/97 – سالن اجتماعات ساختمان مركزي.

14- زمان و محل بازگشايي پاكات پيشنهاد:زمان گشايش پاكات الف، ب و ج : روز يكشنبه ساعت 10:00 مورخ 23/02/97 ، طبقه سوم دستگاه مناقصه گزار- دفتر مدیر عامل .

15- مدت اعتبار پيشنهادات: براي مدت سه ماه پس از آخرين تاريخ مهلت تسليم پيشنهادات معتبر بوده و تا سه ماه ديگر نيز قابل تمديد مي باشد.

16- مبلغ تضمين شركت در فرآیند ارجاع کار: طبق مصوبه شماره 123402/ت 50659 ﻫ مور خ 22/09/1394 هيأت وزيران به مبلغ 2.410.000.000    (دو ميليارد و چهارصد و ده ميليون) ريال

17- محل تامين اعتبار: اعتبارات جاري شركت گاز استان قزوين