آگهي فراخوان تجديد مناقصه عمومي يك مرحله اي / شماره مناقصه (96-25)
کد مطلب: 1568
تعداد بازدید: 589
1396-12-16

شركت گاز استان قزوين

آگهي فراخوان تجديد مناقصه عمومي يك مرحله اي / شماره مناقصه (96-25)

بدينوسيله شركت گاز استان قزوين در نظر دارد انجام پروژه اي را طبق مشخصات و شرايط كلي ذيل از طريق مناقصه عمومي یک مرحله ای و پس از ارزيابي كيفي به پيمانكار واجد شرايط واگذار نمايد :

1- نام و نشاني دستگاه مناقصه گزار: شركت گاز استان قزوين به نشاني قزوين- خيابان نواب شمالي- مجتمع ادارات.

2- موضوع مناقصه : تامين تجهيزات و كالاهاي اختصاصي عهده پيمانكار و تهيه مصالح عمومي و اجراي عمليات گازرسانی به حفرات خالی، نگهداري، تعميرات، بازسازي ومقاوم سازي تاسيسات گازرساني شهرستان بويين زهرا به مقدار مندرج در اسناد مناقصه

شامل : 1 - لوله گذاري شبكه پلي اتيلن به اقطار 63، 90،110، 125 و 160 ميلي متر به متراژ 9016 متر، شبكه فولادي به اقطار 2، 4، 6 اينچ به متراژ 1800متر و نيز مقادير مندرج در اسناد مناقصه

3- محل ارائه خدمات و مدت اجراي موضوع مناقصه:در سطح شهرستان بويين زهرا - به مدت 450 روز تقويمي

4- مبناي برآورد :فهرست بهاي نفت و گاز سال 96.

5- استاندارد اجراي كار: مطابق مشخصات فني، پكيج ارائه شده از سوي دستگاه مناقصه گزار و استانداردهاي شركت ملي گاز ايران.

6- نام و نشاني نماينده كارفرما: معاون امور بهره برداري شركت گاز استان قزوين واقع در نشاني دستگاه مناقصه گزار.

7- شرايط مناقصه گران:

1-7 : داشتن شخصيت حقوقي

2-7 : داشتن گواهينامه صلاحيت پيمانكاري معتبر با رتبه 5 يا بالاتر در رشته تاسيسات و تجهيزات و یا داشتن گواهينامه صلاحيت پيمانكاري معتبر با رتبه 5 يا بالاتر در رشته نفت و گاز از سازمان مديريت و برنامه ريزي كشور (سازمان برنامه و بودجه كشور).

3-7 : ارایه تصویر گواهینامه ایمنی کار از اداره كل تعاون، کار و رفاه اجتماعی

4-7 : توانايي ارائه انواع ضمانت نامه ها طبق ضوابط كارفرما.  

5-7 : داشتن ظرفیت آزاد ارجاع کار حداقل معادل مبلغ 20.500.000.000 ریال در یکی از رشته های ذکر شده در بند 2-7 .

8- مدارك مورد نياز جهت دريافت كاربرگ هاي استعلام ارزيابي كيفي:

الف - تقاضاي كتبي دريافت كاربرگ هاي استعلام ارزيابي كيفي با ذكر موضوع و شماره مناقصه و كدكاربري پايگاه مناقصات.

توجه: جهت اخذ كد كاربري، لازم است مناقصه گران به پايگاه ملي اطلاع رساني مناقصات ، به نشاني اينترنتي http://iets.mporg.ir مراجعه نموده و پس از ثبت نام نسبت به اخذ كدكاربري اقدام نمايند. ب - تصوير گواهي نامه صلاحيت پيمانكاري معتبر. ج – تصویر گواهینامه ایمنی کار از اداره كل تعاون، کار و رفاه اجتماعی

9- زمان و مهلت دريافت كاربرگ هاي استعلام ارزيابي كيفي:از انتشار آگهي نوبت اول (تاريخ 15/12/96) لغايت پايان وقت اداري روز يكشنبه          (ساعت: 16:00) مورخ 27/12/96.

10- محل دريافت كاربرگ هاي استعلام ارزيابي كيفي:طبقه سوم دستگاه مناقصه گزار- دفتر امور قراردادها

تبصره 1 : مضافاً مناقصه گران مخير هستند چنانچه آمادگي و امكانات لازم را داشته باشند كاربرگهاي استعلام ارزيابي كيفي را از سايتهاي اينترنتي http://iets.mporg.ir  و http://www.nigc-qazvin.irدريافت و پس از تكميل، تا مهلت اعلام شده ذيل به دبيرخانه اين شركت تحويل نمايند.

تبصره 2: مناقصه گران موظف هستند در صورت دريافت كاربرگهاي استعلام ارزيابي كيفي از سايت هاي فوق الذكر، اعلام آمادگي خود را کتباً قبل از پایان وقت اداری (ساعت: 16:00) مورخ 27/12/96 به دفتر امور قراردادهای شركت گاز استان قزوين تحویل و یا به شماره 33372241 – 028 (دفتر امور قراردادهاي شركت گاز استان قزوين) فاكس نمايند. ارايه اعلام آمادگي تا تاريخ مذكور از سوي مناقصه گران الزامي است.

11- مهلت تكميل و تحويل كاربرگهاي استعلام ارزيابي كيفي: از تاريخ 28/12/96 لغايت پايان وقت اداري روز يكشنبه (ساعت: 16:00) مورخ 19/01/97).

تبصره : تحویل کاربرگ های استعلام ارزیابی کیفی تا پايان وقت اداري روز يكشنبه (ساعت: 16:00) مورخ 19/01/97 از سوي مناقصه گران الزامي است.

12- محل تحويل كاربرگ هاي استعلام ارزيابي كيفي: طبقه همكف دستگاه مناقصه گزار- دبيرخانه (اتاق6-11)

13- زمان و مكان بازگشايي كاربرگهاي استعلام ارزيابي كيفي: ساعت 9:00 – روز دوشنبه مورخ 20/01/97 – سالن اجتماعات ساختمان مركزي.

* لازم به ذكر است براي مناقصه گراني كه در ارزيابي كيفي امتياز لازم را كسب نمايند، اسناد مناقصه طبق برنامه زمانبندي ذيل ارائه خواهد گرديد.

14- تاريخ دريافت اسناد مناقصه: از تاريخ 22/01/97 لغايت پايان وقت اداري (ساعت 16:00) مورخ 28/01/97

15- محل دريافت اسناد مناقصه: طبقه سوم دستگاه مناقصه گزار- دفتر امور قراردادها

16- مهلت بازگشت پيشنهادات:از تاريخ 29/01/97 لغايت پايان وقت اداري (ساعت 16:00) مورخ 08/02/97

17- محل تحويل اسناد مناقصه: طبقه همكف دستگاه مناقصه گزار- دبيرخانه- اتاق شماره 6-11

18- زمان و محل بازگشايي پاكات پيشنهاد:زمان گشايش پاكات الف، ب و ج : روز يكشنبه ساعت 10:00 مورخ 09/02/97 ، طبقه اول دستگاه مناقصه گزار- سالن اجتماعات ساختمان مركزي.

19- مبلغ تضمين شركت در فرآیند ارجاع کار: طبق مصوبه شماره 123402/ت 50659 ﻫ مور خ 22/09/1394 هيأت وزيران به مبلغ 1.025.000.000(يك ميليارد و بيست و پنج ميليون) ريال

20- محل تامين اعتبار: ساير منابع شركت گاز استان قزوين