فراخوان تجدید مناقصه عمومي يك مرحله اي با ارزيابي كيفي/ شماره مناقصه (08-96)
کد مطلب: 1480
تعداد بازدید: 408
1396-05-24

شركت گاز استان قزوين

فراخوان تجدید مناقصه عمومي يك مرحله اي با ارزيابي كيفي/ شماره مناقصه (08-96)

1- نام و نشاني دستگاه مناقصه گزار: شركت گاز استان قزوين به نشاني قزوين- خيابان نواب شمالي- مجتمع ادارات.

2- موضوع مناقصه :تامين تجهيزات و كالاهاي اختصاصي عهده پيمانكار و تهيه مصالح عمومي و اجراي عمليات نگهداري، تعميرات ،بازسازي و   مقاوم سازي تاسيسات گازرساني شهرستان قزوين به مقدار مندرج در اسناد مناقصه

3- محل ارائه خدمات و مدت اجراي موضوع مناقصه:در سطح شهرستان قزوين- به مدت 450 روز تقويمي

4- مبناي برآورد :فهرست بهاي نفت و گاز سال 95.

5- استاندارد اجراي كار: مطابق مشخصات فني، پكيج ارائه شده از سوي دستگاه مناقصه گزار و استانداردهاي شركت ملي گاز ايران.

6- نام و نشاني نماينده كارفرما: معاون امور بهره برداری شركت گاز استان قزوين واقع در نشاني دستگاه مناقصه گزار.

7- شرايط مناقصه گران:

1-7 : داشتن شخصيت حقوقي

2-7 : داشتن گواهينامه صلاحيت پيمانكاري معتبر با رتبه 5 يا بالاتر در رشته تاسيسات و تجهيزات و یا داشتن گواهينامه صلاحيت پيمانكاري معتبر با رتبه 5 يا بالاتر در رشته نفت و گاز از سازمان مديريت و برنامه ريزي كشور (سازمان برنامه و بودجه كشور).

3-7 : ارایه تصویر گواهینامه ایمنی کار از اداره كل تعاون، کار و رفاه اجتماعی

4-7 : توانايي ارائه انواع ضمانت نامه ها طبق ضوابط كارفرما.  

5-7 : داشتن ظرفیت آزاد ارجاع کار حداقل معادل مبلغ 15.000.000.000 ریال در یکی از رشته های ذکر شده در بند 2-7 .

8- مدارك مورد نياز جهت دريافت كاربرگ هاي استعلام ارزيابي كيفي:

الف - تقاضاي كتبي دريافت كاربرگ هاي استعلام ارزيابي كيفي با ذكر موضوع و شماره مناقصه و كدكاربري پايگاه مناقصات.

توجه: جهت اخذ كد كاربري، لازم است مناقصه گران به پايگاه ملي اطلاع رساني مناقصات ، به نشاني اينترنتي http://iets.mporg.ir مراجعه نموده          و پس از ثبت نام نسبت به اخذ كدكاربري اقدام نمايند. ب - تصوير گواهي نامه صلاحيت پيمانكاري معتبر. ج – تصویر گواهینامه ایمنی کار از اداره كل تعاون، کار و رفاه اجتماعی

9- زمان و مهلت دريافت كاربرگ هاي استعلام ارزيابي كيفي:از انتشار آگهي نوبت اول (تاريخ 23/05/96) لغايت پايان وقت اداري            روز یکشنبه (ساعت: 16:00) مورخ 29/05/96.

10- محل دريافت كاربرگ هاي استعلام ارزيابي كيفي:طبقه سوم دستگاه مناقصه گزار- دفتر امور قراردادها

تبصره 1 : مضافاً مناقصه گران مخير هستند چنانچه آمادگي و امكانات لازم را داشته باشند كاربرگهاي استعلام ارزيابي كيفي را از سايتهاي اينترنتي http://iets.mporg.irو http://www.nigc-qazvin.irدريافت و پس از تكميل، تا مهلت اعلام شده فوق به دبيرخانه اين شركت تحويل نمايند.

تبصره 2: مناقصه گران موظف هستند در صورت دريافت كاربرگهاي استعلام ارزيابي كيفي از سايت هاي فوق الذكر، اعلام آمادگي خود را کتباً قبل از پایان وقت اداری (ساعت: 16:00) مورخ 29/05/96 به دفتر امور قراردادهای شركت گاز استان قزوين تحویل و یا به شماره 33372241 – 028 (دفتر امور قراردادهاي شركت گاز استان قزوين) فاكس نمايند. ارايه اعلام آمادگي تا تاريخ مذكور از سوي مناقصه گران الزامي است.

11- مهلت تكميل و تحويل كاربرگهاي استعلام ارزيابي كيفي: از تاريخ 30/05/96 لغايت پايان وقت اداري روز یکشنبه (ساعت: 16:00)        مورخ 12/06/96).

تبصره : تحویل کاربرگ های استعلام ارزیابی کیفی تا پايان وقت اداري روز یکشنبه (ساعت: 16:00) مورخ 12/06/96 از سوي مناقصه گران الزامي است.

12- محل تحويل كاربرگ هاي استعلام ارزيابي كيفي: طبقه همكف دستگاه مناقصه گزار- دبيرخانه (اتاق6-11)

13- زمان و مكان بازگشايي كاربرگهاي استعلام ارزيابي كيفي: ساعت 09:00 – روز دوشنبه مورخ 13/06/96 – سالن اجتماعات ساختمان مركزي.

بديهي است دعوتنامه كتبي جهت دريافت مابقي اسناد مناقصه، به مناقصه گراني ­كه در ارزيابي كيفي امتياز قابل قبول را كسب نمايند فرستاده خواهد شد.

14- محل تامين اعتبار: ساير منابع شرکت گاز استان قزوین