بیانیه توافق سطح خدمات تارنمای شرکت گاز استان قزوین
کد مطلب: 1467
تعداد بازدید: 27
1396-04-24

 

بدینوسیله توافق نامه سطح خدمات تارنمای شرکت گاز استان قزوین را به اطلاع می رساند:

  1. در تارنمای شرکت گاز استان قزوین امکان ثبت و پیگیری شکایات شما متقاضیان گرامی از طریق فرم های الکترونیکی موجود در صفحه اصلی تارنما بخش ثبت و پیگیری شکایات فراهم می باشد.
  2. در تارنمای این شرکت امکان دریافت برخی خدمات الکترونیکی از جمله مشاهده قبوض و چاپ المثنی، ثبت کارکرد کنتور ، درخواست تغییر مشخصات، تغییر شماره همراه و تلفن ثابت را خواهید داشت.
  3. شما می توانید با سازمان به صورت تمام وقت و در 7 روز هفته و 24 ساعت روز از طریق تلفن های ثابت و همچنین تلفن 194 و سامانه پاسخگویی به شکایات 3194 تماس حاصل نمایید.
  4. به محض ثبت درخواست، سعی می گردد در کوتاه ترین زمان ممکن نتیجه درخواست با شکایات مطرح شده به متقاضی اعلام گردد.
  5. اعلام آمادگی جهت شرکت در مناقصه ها و مزایده های شرکت گاز استان قزوین از طریق صفحه اصلی تارنما، بخش مناقصه و مزایده ها انجام می گیرد.
  6. تارنمای شرکت گاز استان قزوین به صورت تمام وقت در دسترس متقاضیان گرامی بوده و در صورت بروز هرگونه اشکال و نقض فنی، به بازدید کنندگان محترم در همین صفحه اطلاع رسانی خواهد گردید.
  7. اطلاعات خصوصی تکمیل کنندگان فرم های الکترونیکی، در اختیار عموم قرار نمی گیرد.